BLACK FRIDAY PRESALE - Spar opp til 70%. Se alle tilbud her!

Bestilling og levering

Bestillingsprosess

Det er enkelt å handle på Bikable.no og leveringen er rask.

Slik gjør du: 

 

  • Legg varer i kurven ved å trykke på “Legg i kurv” -knappen ved hver enkelt vare du ønsker å kjøpe. 
     
  • Trykk på handlekurven når du er ferdig med å handle
     
  • Få et overblikk over innholdet i handlekurven din
     
  • Fortsett til kassen hvis du er fornøyd med innholdet i kurven 
     
  • Logg inn på brukeren din for å sjekke ut raskt eller fyll ut opplysningene dine
     
  • Velg leveringsform
     
  • Velg betalingsmetode
     
  • Trykk videre på “Betal” -knappen
     
  • Fyll inn betalingsopplysningene dine og gjennomfør betalingen
     
  • Betalingen er gjennomført og vi takker for bestillingen. Etter kort tid vil du motta en ordrebekreftelse til din oppgitte e-post


 

Levering og frakt

Her får du en oversikt over de forskjellige leveringsmulighetene vi tilbyr, og prisene: 

 

Bring Pakkeshop/-Boks - levering til pakkeshop

  • Ordre under 899 kr: 89 kr.
     
  • Ordre over 899 kr.: Gratis
     

Levering i løpet av 2-5 hverdager*.

 

Bring - levering til din adresse

  • Ordre under 899 kr: 149 kr.
     
  • Ordre over 899 kr: 99 kr.
     

Levering i løpet av 2-5* hverdager.

 

Bring Bedrift- levering til bedrifter

  • Ordre under 899 kr: 139 kr.
     
  • Ordre over 899 kr: 79 kr.
     

Levering i løpet av 2-5* hverdager.

 

HeltHjem - levering til din adresse

  • Ordre under 899 kr: 119 kr.
     
  • Ordre over 899 kr: 79 kr.
     

Levering i løpet av 2-5* hverdager.

 

HeltHjem Pakkeshop - levering til pakkeshop

  • Ordre under 899 kr: 89 kr.
     
  • Ordre over 899 kr.: Gratis
     

Levering i løpet av 2-5* hverdager.

 

Lagerstatus

Du kan alltid se lagerstatus på den varen du ønsker å kjøpe. Hvis varen er på lager kan du få varen levert innenfor 2-5 hverdager. Dersom varen ikke er på lager, noteres det på varen hvor lang leveringstid det er på den aktuelle varen. 

 

Lageret vårt er alltid 100 % oppdatert. Det betyr at hvis man kjøper en vare, vil denne automatisk bli reservert til bestillingen når betalingen er gjennomført og den er ikke tilgjengelig for andre kunder på siden.
 

Forventet leveringstid

Vi gjør vårt beste for å estimere leveringstidene så nøyaktig som mulig. Vennligst merk at våre leveringstider varierer avhengig av leveringsstedet ditt. Noen områder kan være mer tilgjengelige enn andre, og det kan være spesielle forhold som påvirker leveringen.
For eksempel, hvis du bor i områder hvor ferger eller spesielle transportforhold er nødvendige, kan dette påvirke leveringstiden.


Her kan du se et overblikk over vår forventede leveringstider: 



 

 

Levering til utlandet 

Sverige

Ønsker du levering til Sverige, skal du handle på vår svenske nettbutikk: Bikable.se
Se leveringskostnader til Sverige her

 

Danmark

Ønsker du levering til Danmark, skal du handle på vår danske nettbutikk: Cykelgear.dk

Se leveringskostnader til Danmark her

 

EU-land

Vi leverer til de fleste EU-land. Du bestiller gjennom vår internasjonale nettbutikk Bikable.com

Se landene og leveringskostnadene til EU her

 

1
Har bestillingen min gått igjennom?
Når du har mottatt en bestillingsbekreftelse på e-post eller at du kan se din ordre under "Mine sider", så har bestillingen din gått igjennom.
2
Når kan jeg forvente at bestillingen min blir levert?
Du kan se forventet leveringstid her på siden. Derutover kan du se på ordren, når vi forventer å kunne sende pakken din.
3
Hvilke leveringsmuligheter er det?
Du kan velge mellom Bring eller HeltHjem.
4
Hva er fraktprisene deres?
Våre fraktpriser varierer avhengig av hvilket fraktfirma man velger til bestillingen sin. Fraktprisen er også avhengig av beløpet på bestillingen. Handler du for 899 kr eller mer, får du fri frakt på bestillingen din med levering til en pakkeshop. Se de forskjellige fraktprisene lengre opp på denne siden.
5
Hvor kan jeg se lagerstatus?
Du kan se lagerstatus på alle varer. Når du har trykket på en vare, kan du se om den er på lager. Hvis den ikke er på lager står det når den kommer på lager igjen - og hvor lang leveringstid det er på varen. I noen tilfeller kan du også registrere deg for å motta et varsel når varen er tilbake på lager.
6
Sender dere til utlandet?
Ja, vi sender til de fleste land i EU. Avhengig av om det er til Sverige, Danmark eller til et EU-land, er det forskjellige regler, frakt og metoder. Les mer om det lengre opp på denne siden under avsnittet "Levering til utlandet".
7
Jeg har fått e-post om at pakken er sendt, men i sporingen står det at de ikke har mottatt pakken enda?
Pakken din er sendt fra lageret vårt, og er på vei til det valgte fraktfirmaets fordelingsterminal. Så snart de har scannet pakken inn til levering, vil den dukke opp i sporingen deres. Dette kan ta 1-3 hverdager, alt etter hvor travlt de har.